הוסיפי לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

משלוחים והחזרות

 ברוכים הבאים לאתר הקניות לילדים/ות ותינוקות הגדול בישראל אנו מספקים משלוחים לכל חלקי הארץ.
אנו בטוילנד עושים את המיטב כדי לספק לכןם את חווית הקנייה הטובה ביותר, ולכן מאפשרים סוגי משלוח שונים ואפשרות לאיסוף ההזמנה בשני הסניפים שלנו בכפר סבא באזור תעשיה ובכפר סבא הירוקה מרכז דימרי.

 לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר, דף מידע זה אינו מחליף את תקנון האתר אלא רק מחדד ומבליט את סוגיית המשלוחים וההחזרות, בכל מקרה של מחלוקת תקנון האתר הוא הקובע.
אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם שאלות נוספות ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות הדוא"ל support@toyland.co.il 

 

זמני שליחת המוצרים מהחנות -

מרבית ההזמנות מטופלות ויוצאות מהחנות תוך מספר ימי עסקים בודדים. עם זאת, חלק מהמוצרים אינם נמצאים תמיד במלאי זמין, ולכן זמן הכנתם למשלוח עלול להיות ארוך יותר.
במידה ולא נוכל לעמוד בלוחות הזמנים באופן החורג מאיחור סביר ייצרו איתכןם קשר על מנת לעדכן ולקבל את אישורכןם להמשך טיפול בהזמנה.  

* שימו לב שהחיוב בגין המוצרים שהזמנתם מתבצע אך ורק כאשר הוא במלאי ומוכן למשלוח ולא באופן אוטומטי עם קבלת ההזמנה.

  

סוגי משלוח אפשריים וזמני אספקה

בעמוד עגלת הקניות ניתן לבחור את סוג המשלוח המתאים עבורכם. זמן האספקה הסופי כולל את זמן ליקוט והכנת החבילה + זמן השילוח בהתאם לצורת השילוח שנבחרה:

  • איסוף עצמי בחנות – לאחר קבלת אישור במייל מאיתנו כי החבילה מוכנה עבורך, ניתן לבוא לאסוף את המוצרים במהלך שעות הפעילות כפי שמופיע באתר. הזמנתכם תישמר עבורכם בחנות למשך 30 ימי עסקים אלא אם כן אושר אחרת על ידינו.
  • איסוף מנקודות חלוקה – מוסיף כ 3-7 ימי עסקים. את נקודת האיסוף ניתן לבחור בעת ההזמנה, במידה ולא נבחרה נקודת איסוף אנו נבחר עבורכם את הנקודה הקרובה ביותר שפנויה לצורך אספקת המשלוח. 
  • משלוח עד הבית – מוסיף כ 3-5 ימי עסקים (יום עסקים נחשב כל יום חול למעט יום שישי, ערבי חג וימי בחירה), למקומות מרוחקים וחבילות גדולות במיוחד זמן זה עלול להתארך לעד 7 ימי עסקים
  • הובלה והרכבה – ריהוט (בעיקר שידות וארונות), מתבצע בתיאום מולנו ע"י יצרן הריהוט ובאחריותו.

שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכןם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכןם נמצאים/ות במהלך היום (עבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם).

מעקב משלוחים

על מנת לעקוב אחרי משלוחים לנקודות איסוף יש להכנס לאתר צ’יטה שופס ולהכניס את מספר הטלפון עם קוד האימות האישי ולאחר מכן את מספר המשלוח כפי שהתקבל באישור ההזמנה במייל מאיתנו.

משלוחים עם שליח עד הבית מתבצעים עם חברת השילוח ספידווי ועל מנת לעקוב אחר המשלוחים ולבדוק סטטוס יש להתקשר לטלפון 054-2948811. בכל מקרה הודעת SMS תשלח ביום המשלוח.

איזורי שילוח
את ההזמנות באתר טוילנד ניתן לבצע לכל אזורי הארץ. במקרה שבו כתובתכןם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח אנו נתקשר על מנת לתאם משלוח שמתאים לאזורכןם במידת האפשר.

החזרות
להלן מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל support@toyland.co.il או בטלפון 09-9511933.
תוכלו לקבל זיכוי כספי (למעט דמי משלוח* או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכם. החזרת פריטים תתבצע לכתובת התע"ש 4 כפר סבא. במידה ואתןם רוצים שאנו נבצע את איסוף הפריט מכם ע"י חברת השליחויות שלנו (בעלות משלוח רגילה) יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות. דמי ביטול על כל עסקה הם על פי חוק הגנת הצרכן ומהוים 5% מדמי העסקה ולא יעלה על 100 ש"ח.
מוצרים שהגיעו פגומים/תקולים או לא הגיע המוצר שהוזמן יאספו על ידינו ועל חשבונינו, במידה ואחרי שהמוצר יחזור אלינו ולאחר שנבצע בדיקה והוא ימצא תקין ו/או המוצר כפי שהוזמן על ידיכןם – עלות המשלוח תחול עליכןם.
במידה ובחרתןם איסוף עצמי ועדיין המוצר שאספתם שגוי / פגום – עליכם האחריות לבוא להחליף / להחזיר את המוצר. אנחנו מחויבים/ות לטפל במוצר או להחזירו לפי צורת המשלוח איסוף שאתןם בחרתןם.
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכןם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית ובאריזה המקורית בה הוא נשלח אליכןם. מוצר שיוחזר שחסרים חלקים, הושחט עקב אריזה לקויה או נפגם אצלכןם – יזוכה באופן חלקי או לא יזוכה כלל.
ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

* לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.